torsdag 1 juli 2010

Dålig datum på fläskfileen!

Men inte så dålig att man inte kunde äta den, den går ut idag. Men Karn är så pjoskig så han åt flintastek!
Idag har jag haft det underbart tillsammans med mina nära och Johanna, Mattias och deras goa! Ibland bara är man och då blir det så himla bra! Tur att man har så fina människor omkring sig som får en att må såhär! Jag är lyckligt lottad! Jag är trött med! Till tusan, nu blir det bingen efter man har städat upp efter 7 grisar som levt djävul idag!

Imorgon blir det stranden för hela slanten! Ska bli mysigt! Fan den som bråkar med regngudarna!
Ringa systra min och bestämma!
Sov gott på er därute!
Vill ni bada med oss imorgon ligger vi vid T-bryggan nånstans!

4 kommentarer:

  1. jag är också lyckligt lottad:)
    PUSS

    SvaraRadera
  2. En strandad val kan väl inte vara så svårt att hitta ;-)))

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! Nej precis! Leta där vattnet är som lägst och där fiskmåsarna är som flest! Haha!

    SvaraRadera
  4. Hahahaha! Nej precis! Leta där vattnet är som lägst och där fiskmåsarna är som flest! Haha!

    SvaraRadera