torsdag 8 juli 2010

Laundry service!

Jag har sovit, kan inte säga gott eller dåligt. Har sovit iallafall. Undrar om min dotter har varit snäll därute? Så slut hon var igår har hon nog sovit hela natten! En härlig morgon är det, jag sitter och avnjuter en kopp kaffe på balkongen med fåglarna som sällskap! Ljuvlig musik för öronen, enstaka mjauanden tränger igenom då Hans katter inte äger tillträde på balkongen. Tessan varnade mig för hopprisken så det blir att stanna inomhus. Jag vill inte vara ansvarig för kittiecide på min balkong! T.o.m Mini-Me får stanna inne baserat på min extremt lika ska vara lika-princip! Förutom när hon äter, dem äter nämnligen hennes mat så den får jag servera till henne vid sidan om!

Saknar min älskling jättemycket men känner redan hur bra det är att få lite egentid! Gissa vad jag och Karn gjorde igår? Vi badade tillsammans- i badkaret! Jo, tro det! Vi fick plats! Det var lite (läs mycket) trångt med väldans mysigt!

Nu ska jag ner och ladda en nu maskin tvätt!
Puss på er och trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar