söndag 18 juli 2010

Söndag och slö!

Snart ringer Micke och då ska vi köra och hämta dem på BB! Jag ska äntligen få träffa lille Martin och Mia och Micke! Maja ska sova hos mormor och morfar! Helgen har väl gått lagom snabbt! Mysigt har det varit och idag har vi tvättat bilen och ja, inte mycket mer än så! och ändå är jag helt slut!

Imorgon ska jag till KK, mitt underrede ska in på kontroll! Måste ju fylla på oljan och byta kamren på den med förstår ni väl!
Imorgon ska vi köpa ny barnstol till Maja då hon ska låna ut sin till Martin! Och det är minsann på tiden! Ny har hon börjat växa ur den men hon har kunnat ha den länge! 15månader++

Vi ska köpa en sån Akta Graco som är från 0-7 år men som Babyland rekommenderar till barn från nio månader uppåt. Då slipper vi köpa en ny till Mas när hon blir fyra. Denna kan hon ha till hon blir stor nog för bara kudden!

En nybadad Maja lattjar runt hemma hos mamma och snart ska hon väl ha välling.
Det känns inte lika ångestfullt att lämna henne idag, det är ju bra! Nu ska jag njuta av henne till fullo innan vi ska gå!

Sov gott på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar