söndag 4 juli 2010

Snorig men glad!

Varit iväg och flängt idag och likaså igår! Helgen har gått i ett och vi har njutit i fulla drag! Bad, sol, grill, trevligt sällskap, mängder av kärlek och lite grillat till!
Har alldeles för mycket att görs just nu för att hinna sitta och blogga! Trots att jag har min Iphone räcker tiden inte till! Men jag kinkar inte, utan gläds av aktiviteterna! Sen på vintern är man ALLTID hemma och hur tråkigt är inte det?
Nej, nu en snabbdush innan vi far ut till Staffanstorp med systra min för lite mer grillat med vår "Torben". Haha, ja pappa that is!

Just det, fröken Roslund har smittat mig så jag springer runt och snorar! Superskoj, sen har jag tydligen råkat lära Freja säga "jävla fåglar" och det är ju inte så bra direkt! Så det jämnar kanske ut sig?!
Låt inte mig nära era barn för då börjar de svära! Fyfan va dumt av mig, jag är så jävla korkad ibland så hälften hade räckt!

2 kommentarer:

  1. Haha så du tro inte att jag som far till freja kommer (har) lärt hon svära/M

    SvaraRadera
  2. Heheeh! Jo men det är väl inte precis något man är stolt över!!!

    SvaraRadera