lördag 10 juli 2010

Sommar!

Nu är vi hemma igen efter en hektisk dag vid Sövdesjön. Maja, mamma och jag har legat vid stranden och badat och solat! Karn och Jan hyrde en liten eka och var ute på sjön hela dagen! Tre fiskar blev det men små oätliga jävlar så det blev release på dem!
 
Maja har dykt ner under vattnet med hela huvudet och varit ute i det ljupa med mig! Hon t.o.m sprang hejdlöst rakt ut i vattnet tills hon inte längre bottnade! Detta har jag längtat efter och hoppats på; att hon just som jag ska bli ett baddjur! Jag älskar det och hon börjar bli riktigt van och orädd!

Nu är vi hemma hos mamma och Jan och har blivit bjudna på pizza! Sitter ute på trädäcket och bara njuter! Gubbarna sitter inne i bastun och ska se fotboll, idioterna! Hur fan pallar dem? Hade dem haft en vanlig tv kunde vi sett matchen ute!

Glad lördag på er!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar