torsdag 29 juli 2010

random.


Idag har Maja och jag varit och hälsat på Mia och Micke och deras bebis Martin! Ett underbart besök. Han är lika snäll som Maja var när hon var liten! Mycket lik sin pappa och tycker om att mysa hos sin mamma! Men jag fick gosa lite med honom! Jag har ju redan träffat honom två gånger men lika ljuvligt var det för det! Mia erbjöd sig passa lilla Majabananen när jag skulle klippa mig. Det gick alldeles utmärkt and mama got a new hairdue!

Skönt att veta att Maja trivs så bra hos Mia att hon känner sig så trygg! Hennes framtida svärmor ju! Haha!

Somliga dagar.. som när Maja somnar direkt efter välling är en dans på rosor!
Andra dagar.. som när Maja somnar efter skrik i timtals är en knölig uppförsbacke!

Såg ett ungt par stå och kyssas passionerat innan när jag körde. Det pirrade i hela min kropp. Jag kommer ihåg så underbart det kändes, alldeles nytt, obeträtt, okänt, spännande, busigt, varmt... Ja alla dem känslorna kom tillbaka! Trist bara man har en gubbe med halsont här hemma. Han är ju ingen rolig typ att hångla upp! Det får bli att hålla sig tills han tillfrisknat!

Nu väntar sängmys utan en liten flicka emellan oss! WOW Nytt!


Sov gott allesammans! Var rädda om varandra! Älska och förlåt!

1 kommentar: