torsdag 8 juli 2010

Utan Maja försmäktar jag i denna lägenhet!

Denna mamma är barnlös, iallafall för inatt. Maja ska impulsivt sova hos sin mormor och morfar. Jag har separationsångest, mår illa och har ont i magen. Ont i magen kan nog bero på att jag inte bajsat idag! Men jag mår iallafall inte bra. Därför vet jag att jag behöver detta, har inte lämnat bort henne sen innan Thailand och det är ju ett tag sen. Karn är inte lika nojjig nu men det är faktiskt han som backat alla gånger vi tänkt lämna bort henne. Nu har vi iallafall gjort det och snart är vi hemma, syster är med oss och ska sova hos oss istället. Skillnaden är väl att man slipper springa in till henne inatt och stoppa in nappen i hennes mun. Hon suger på tummen!

Mamma ringde nyss och Maja somnade hos Jan innan välling men fick välling och sover nu som en sten! Detta kommer gå bra, jag måste spänna av!

Sov gott på er! Jag ligger nog och vänder och vrider mig hela natten!
Imorgon blir det stranden för oss så den som vill är välkommen ner och mysa med oss!
Puss

3 kommentarer:

  1. Sov gott, för det gör Maja. Hon ligger som en padda. Puss på er alla tre.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Ser det framför mig! Sov gott!

    SvaraRadera
  3. Det är nyttigt både för er och för lilla Maja. Och har hon det bra hemma så har hon det säkert ännu bättre hos M&M, ha ha ha. Kram till er alla. Ann

    SvaraRadera