måndag 26 juli 2010

Glass i stora lass!

Vid soliga dagar får man glass. Ibland får man glass i lass. Idag har lillfian ätit två piggeliner! Mmm som hon njöt bägge gångerna! Mmm säger hon och pekar på glassen och säger lass!! Min underbara!! Nu ligger hon vid min sida och dricker sin välling! Du är mitt liv Maja!

Lekt med Stina och Oliver idag! Upptäckt nya lekplatser och nya rutchikanor!! Maja och Oliver busade rejält! Oliver skulle tom åka baklänges!! Han är galen den ungen! Jag vill gå till stranden! Får se hur vädret är imorgon! Blir nog en runda ner där med Stina och hennes kompis om vädret tillåter! Annars vet jag inte vad vi ska göra! Orkar inte lekan en dag till! Dålig fantasi! Kom med förslag är
ni snälla! Kanske hälsa på Ann och Rolle, dem har ju semester nu! Ja vi får se!

Nu ska jag mysa med hjärtat mitt! Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Ledsen Maria men denna dag är den enda dag som vi har något inplanerat denna veckan. men vi skall til folkets park med Vevve Klas och Minnea så om du vill så är du välkommen att hänga på. Vi sticker vid tolv.

    SvaraRadera