torsdag 19 augusti 2010

Äta själv? MYCKET problem!

När dagis bestämmer sig för att servera soppa till de små..
Hur fan tänker dem? Maja åt inget sa dem på dagis. "..hon lekte mest med maten.."
Hmm.. Tro fan det.. vi har aldrig gett henne soppa. Nåja t.o.m personalen tycker det är dumt att ge soppa. Det är ju bra att de delar ens åsikt. Men snart ska hon äta kyckling med sin pappa. Själv åt jag för inte så längesen så det blir nog bara lite yoghurt sen om hungern pays a visit!

Annars tror jag att jag ska lägga mig med Maja sen, jag är svintrött och har varit det hela dagen. Dessutom ska vi upp tidigt imorgon eftersom det är frukost på dagis.
Karn ska ändå raida så han är inget sällskap så då kan jag lika gärna lägga mig!

Önskar klockan var åtta och det var dags att sova!
Dagis tär på mig, undra hur det känns för Maja?

Trevlig kväll folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar