onsdag 4 augusti 2010

Innan

När jag skulle ringa Hans fick jag nog en del av en blixt i huvudet. Jag satt vid datorn och helt plötsligt ser jag hur en blixt går genom mitt huvud. Jag ser allt helt svart och vitt. Sen direkt efter kommer den brännande smärtan. Fyfan vad läskigt det var. Tänkte inte mycket på det då för då åskade det inte men nu så.. Fatta hur ont det gjorde i huvudet. Nu är jag rädd för att sova för jag tror att jag aldrig kommer vakna igen...

Btw, min lilla ängel har snorig näsa och tyckte det räckte som anledning att vara uppe till elva. Jodå, klockan 23.09 slog hon igen sina ögon och sen dess har hon sovit. Hon och hennes pappa ligger bredvid mig just nu och snarkar ikapp!

Jaha, vad ska jag göra nu?

Sov gott alla andra! Jag lär ju grubbla över blixten hela natten och inte våga sova!

Smsa med Iphone är fan inte lätt! Mina tjocka fingrar gör vartannat ord felstavat! Litta drygt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar