onsdag 25 augusti 2010

Min underbara man

Igår när vi låg i sängen frågade jag Karn vad han tänker på när han tänker på mig.
Han svarade att just nu så ser han mig och Maja tillsammans.
Jag sa aha och att när jag tänker på honom så ser jag han ensam.

Det är nog en stor skillnad på hur man som kvinna och man uppfattar varandra när man fått barn. Man ser ju mer än så men ni fattar vad jag menar. Karn ser sina två käraste ting tillsammans som en medan jag ser Karn själv. Det blir ju så eftersom jag gått hemma med Maja ensam. Men den kemin och gemenskap Maja och hennes pappa har är så vacker att titta på. Dem busar gå golvet, flyger flygplan, Maja skrattar hysteriskt. Man blir så varm i hjärtat och tårarna bränner bakom ögonen.

Jag är så tacksam för min lilla familj och att jag har en sån underbar man som jobbar och sliter för sin familj. Jag älskar dig jättemycket älskling. Du är den bästa karl man kan ha! Jag kunde inte bett om någon bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar