lördag 14 augusti 2010

Hemma igen!

Efter ett litet äventyr i vårt underbara grannland Danmark! Det är mig en dejlig by den däre Köbenhavn! Stort som fasen jämnfört med lilla Malmö, mentaliteten är så underbar! Människorna är så slappa, inställningen ta det som det kommer typ, precis min smak!

Vi har varit och fiskat! Jorå, moi fick 3 fiskar, Karn fick en massa han med och Deria och Duang fick några dem med! Sen gick vi hem lagom innan regnet kom och tillagade underbart goda fiskar!

Maja har haft jätteroligt med farmor, dem har varit på lekplats och lekt, busat hemma hos farmor och bara njutit! Vi ska nog åka dit en helg när det INTE regnar och med bättre kläder och då ska vi sova i tält och fiska och laga god fisk där vi var idag, ett mysigt litet ställe i Lyngby i utkanten av Köpenhamn. Den staden tar ju aldrig slut!

Nej en fantastisk fredag och lördag har vi haft och nu sitter jag med balkongdörren öppen och ser hur det öser ner, mysbelysningen är på och spotify sprutar just nu ut Green Day på sådär lagom (läs för hög) volym! Hemmabryggt kaffe och en liten Majafis som springer runt här hemma som en tossa. Uppåttjack jatack!

Maja bara älskar "We dont speak Americano"! Hon dansar runt och gör knäböj/bootimoves. Det har vi Johanna Roslund att tacka för! Hon är supersöt och vickar på rumpan och vinkar med händerna! HAHA!

Blir bara slapp nu för resten av kvällen! NJUTER just nu till fullo av mitt liv och mina underbara!
Tack för ni gör mig så lycklig! Är så tacksam för att jag har min man och min underbara dotter.

Puss på er alla därute i regnet! Jag hoppas ni hittar något vackert med denna kvällen för hemma hos oss sprudlar kärleken även om gubben sitter och spelar WOW.

2 kommentarer:

  1. Verkar vara lika bra för barn som för oss för Minnea älskar också den låten och dansar loss och säger kolla på mig och så ska vi ju så klart klappa händerna :D Dom e för söta

    SvaraRadera
  2. Ja det är nog rytmen i låten som får igång dem. Vem kan lixon sitta stilla till den?!

    SvaraRadera