tisdag 12 januari 2010

sextiosju, sextioåtta, sextionio

2 kommentarer:

  1. Du skall räkna baklänges istället och börja på 100 det får man göra när man skall opereras och jag kommer aldrig till mer än 93 ungefär, ha ha ha. Hoppas du får sova bättre i natt.Men jag känner igen det. Just nu är det den förbannade skolan som hänger över mig. Måste jobba med frågorna men orkar inte efter jobb. Sen ligger jag och tänker på det halva natten, djä... skit. kram Ann

    SvaraRadera
  2. USCH.. ja låter bekant. Trist.. men vips som det är har man kommit till ro så. Men iblnad får man jobba på det. Jag hoppas allt löser sig med skolan Ann. Sätt dig med det i helgen istället. Skicka ut Rolle på allt som du annars gör. HAN KAN VÄL LIKAVÄL GÖRA DET SOM DU. Och ta en sån härlig Ann helg.

    Kram

    SvaraRadera