söndag 24 januari 2010

MJAAU!

2 kommentarer:

  1. En klok man sa till mig för många år sen. Det är inte fel att skaffa aptit borta bara man äter hemma ;-).
    En annan midre klok man sa, man kan väl inte äta samma middag två dar i rad ;-).
    Ja sådana var männen förr i tiden, ha ha ha.
    Låter som om du glömt ditt halsonda för en liten stund i alla fall.
    Och vet du vad maria. Jag är äntligen färdig med skolan.
    Jag är så hmla glad att det är över. Kram och jag håller med dig, han är ganska het den där bad guyen. Ann

    SvaraRadera
  2. HAHA! Ja du Ann. Jag dreglar gärna över svensk husmanskost eller underbar american stek, italian pasta ect men när jag vill äta så finns det bara ett alternativ och det är thai. HET, smakrik mat!! HAHA

    Ja, jag läste det. Så roligt! Grattis, så duktig du har varit! Jag ringer dig ikväll! Kram

    SvaraRadera