torsdag 14 januari 2010

Roligt.

Jag börjar bli duktigt på det här med att äta rätt! Det är först och främst för att jag tycker det är roligt att laga maten! Det känns motiverande tycker jag! Och eftersom Karn säger att han ser resultat så känns det extra kul! Det är ju dels för hans skull jag vill må bra. Så vi kan leva och frodas när vi är typ 105 år! HAHA!

Igår blev det vitlöks och ingefära marinerad soyakarre med bulgur och blandsallad med dressing.

Idag blir det spicy chicken med broccoligratäng!

MUMS!

3 kommentarer:

  1. Det är roligt att äta rätt om det är gott. jag klarade mina uppgifter och nu väntar bara hemtentan sen är jag klar, JiiiPPPiii.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är:))!!

    Önska jag tyckte det var lika kul att laga mat. Vill verkligen kunna...men suger riktigt i köket:(.
    Jaja...man kan inte vara bra på allt.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. ANN

    Va duktig du är! Grattis! Hemtentat sätter du! KRAM!

    MANUELLA

    Tack så mycket! Jag kämpar på här hemma! Jag har ju faktiskt gått hotell och restaurang och kan oxå skryta med ett MVH i varmkök! Så det är både hemmalärt och skolanammat! HAHA! Fast jag tror faktiskt det räcker med ett intresse och vilja! Och Vilja har du ju så det är bara att köra! HAHA!

    Kram på dej och din familj!

    SvaraRadera