lördag 16 januari 2010

Ica vs Konsum! Petad av en tanta!

Jag ändrade tillbaka till den vanliga mallen. Jag tyckte det var finare! Ville igår ändra färger till mer våriga men jag kan inte förmedla det jag har i skallen ut på bloggen så det får vara såhär. Det är ju fint tycker jag så.

Jävla kärringar på ica alltså. Ja, det är pensisarna nu igen alltså. Jag tror pensionärerna i detta området är otrevligare än på andra ställen där vi bott!

Jag var och hämtade Maja hos mormor och Gurkan för hon sov där inatt. Gick till ica för att handla lite till senare och alvedon och strepsil (tacka fan för att jag har blivit förkyld med halsont. K*K!!) Karn med :(

Jo men så går vi på ica jag och Maja ligger i vagnen. Ska komma förbi en tant och säger:
-Ursäkta.
Sådär vanligt snällt. Vet ni vad hon säger?
-Va ska du?
HAHA idiot va tror hon ja ska?
-Förbi
sa jag.
Jävla imbecill.

Sen gick jag där inne och skulle ta kött, Jag står längst fram vid köttdisken, då kommer det en tant till (!) och bara klämmer sig imellan mig och köttdisken så jag nästan ramlar baklänges! HA kan ni fatta vilka eländiga tanter jag mött idag! Jag hade fan go lust att slå henne i huvet. FAN!

Sket i allt vad handla hette. Släppte korgen och sprang ut från ica. Fick med mig alvedon och strepsil iallafall. Jag får ta konsum senare. Där är folk mer mänskliga! Och kassan är alltid så trevliga!

Fan för icas jävla tantor.

Jag som älskar äldre människor börjar tappa respekten. Vill ju inte det..Måste nog bort till mobilia lite. Där tycker jag alla gamla är så snälla!

För är ni snälla mot mig är jag snäll mot er..!

Så de så!

1 kommentar: