tisdag 26 januari 2010

REACH OUT AND TOUCH FAITH

Kvällen var magisk! Koncerten var grym! Depeche Mode var awesome! Även om jag inte kan alla låtarna så är det ju ändå skitbra musik och de låtarna man kunde, när de kom lyfte taket på Malmö Arena! Det var helt otroligt! Hela arenan stod upp och dansade och klappade till Enjoy The Silence! Sen när encoret kom så körde de först två låtar, en lulgnt.. då gick våra grannar.. vilka nötter dem va då!

SEN.. kom the king! Vilket ös.. folk bara skrek (okej, jag var en av dem!) Det var så jävla kingig som Micke och Peter hade sagt! Men fan va grymt.. jag är supernöjd med kvällen, vi satt ner så vi tittade rakt fram mot dem. Kanonbra platser, men ville man sett mer kunde man stått för det fanns ståplaser kvar. Men bara upplevelsen att sett drygt 30,000 människor i samma lokal är fantastiskt! Detta är något att sätta på min världskarta!

Jag har sett Depeche Mode live!


1 kommentar:

  1. Vad roligt att kvällen blev bra. Det är sånt som förgyller vardagen.Livskvalitet.Kram Ann

    SvaraRadera