söndag 3 januari 2010

Nu åker julen ut.

Jag har varit sugen på att slänga ut julen härifrån länge nu. Men idag sa det stopp. Väntade såklart till nu på kvällen då min städnojja kickade in och kört i 110 nu i en timme.

Fått upp nya gardiner i köket. Tagit bort gardinerna helt i vardagsrummet. Vi tyckte faktiskt det var rätt snyggt utan så vi ska se ett tag. Kanske man slopar det helt, målar väggarna vita så blir det en helt annan dimension i rummet! Vad säger ni? Ni som varit här hemma?

Nåja, skönt att slippa alla tomtar nu iallafall. Denna julen var inte allt jag önskade mig. Nu är det över, nu blickar jag fram emot våren, Thailand och en underbar sommar. Sen till hösten ska denna lilla tös bli en skolflicka igen! WOHO!

Så, jag hoppas er ledighet varit skön för nu startar vi ett nytt år och jag personligen lägger i en högre växel!

Nu jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar