måndag 18 januari 2010

Virus.

Ja, efter ett samtal till vårdcentralen imorse så tror vi nu att vi har drabbats av ett virus. Det finns inget att göra, ingen medicin att ta. Endast vila, vatten och väntan kan hela oss. Det tre v:na! USCH! Så himla tråkigt att vara sjuk.
Och stackars Karn är hemma från jobbet. Maja är dock glad och springer runt här hemma! Lite hosta inatt men annars ingenting och jag hoppas hon slipper det. Bortsett från att det gör jätteont i halsen är mitt allmäntillstånd ok. Karn har haft feber :(

Ja, det är väl bara att vänja sig vid att leva sida vid sida med sjukdomar. Har man otur blir Maja sjuk en hel del när hon ska in på dagis. WOHO :( Men det är bra att de får känna på snörvliga näsor.. bygger ju deras skydd mot allt räligt senare i livet. Så resonerar jag!

Jag måste orka mig iväg ner till konsum sen och handla. Ett jätteprojekt känns det som, men vi måste fylla på matförrådet här hemma.

Oja, vilket jävla väder det är då. Jag hade beställt sol och plusgrader. Var vänder man sig för reklamationsfrågor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar