torsdag 14 januari 2010

Ett måste.

Idag har varit en sån alldeles underbar dag så jag måste få berätta för er om den!

Imorse vaknade jag och Maja som vanligt inne på madrassen i hennes rum! Morgonmys med välling och lek ledde till frukost vid niotiden.

Klockan elva mötte jag upp mamma och Jan för lite Mobilia-buissness! Fikadax på mobban med Jan när vi väntade på mamma, in om Ica och handla litta sen hem för att börja tvätta.

Mitt som det var ringer Jojo och frågar om vi är hemma. Så då kom hon förbi med sina underbara ungar! Lilla Embla som log åt mig sådär alldeles ljuvligt och som gör att ens hjärta smälter! Och lilla Freja som är så tålmodig och greit med Maja. Fast att Maja är så mycket yngre så tar Freja hand om henne så väl. Vackert att se hur barnen våra kan leka så fint tillsammans!
Mina älsklingar! Ja, man kan säga så om andras barn! Det har jag frågat mig för! Så nu är de mina älsklingar! Så de så!

Sen kom Jan upp och vi käkade middag. Eftersom mamma jobbar får man ju se till att göda honom! Kaffe på det så ringer det på dörren och där står pappa!

En riktig bra dag!

Oh ja, jag vet att detta inlägget är totalt IDIOTskrivet! Absolut inget sammanhang what so (kunde varit en tolvåring om skrivit!) men jag ville bara berätta för er vilken underbar dag jag haft!

Ibland känner man ju så att GUD vad jag älskar mitt liv! Idag var en sån dag! När allt klaffar!

Imrogon ska jag nog träffa Therese och Samantha! En tjej jag träffade på kronprinsen en dag! hennes dotter är 6,5 månad. Ska bli skojigt!

Nu börjar mitt huvud känna av den långa dagen. Sovdax!

Till er därute önskar jag en god kväll! Och Godmorgon då jag vet att vissa läser min blogg på morgonen!

PUSS

1 kommentar:

  1. Låter som du haft en dag med livskvalitet :-))). Kram Ann

    SvaraRadera