torsdag 4 mars 2010

FINFINT!

Nu är Majas rum återställt. Det blir ingen renovering, möglet var ytligt och det fick jag städat bort nu ikväll med klorin. Ocab säger att felet ligger hos MKB och att det är ett ventilationsfel. De sa också att man inte ska behöva ha fönstret öppet för att luften ska ventileras utan det ska räcka med ventilationsfickorna ovanför fönstren. TACK!

Men vad MKB gör åt det är ju en annan historia :)

Maja går helt nu! Reser sig och går varje gång hon ska ta sig fram. Hon kryper endast när terrängen kräver det vilket inte är så ofta hemma hos oss!

Det är fantastiskt hur de utvecklas, blir lika häpen varje gång jag ser henne. Det som verkligen fascinerar mig är att samma person har legat i min mage och t.o.m. i Karns pung! Wow, det är så häftigt!

Väskorna för imorgon är packade! Det ska bli skoj! Nu ska jag se Glee men då säger Karn att det är Sveriges värsta bilförare..Vafan.. kassare program får man leta efter. Fan då!
Jaha.. ett avsnitt Lost blir det nog istället. TV4 ska sända det klockan 23,40 på torsdagar. Va är det för jävla tid? Vem orkar det? Ursäkta men min unge vaknar 6,50 varje morgon!

Tack Ann för tipset med dammsugaren, ska testa det. Känns bara så trist att låta den ligga framme. Det är en av mina principregler! Men jag får väl vika mig för min dotters skull!

Kram på er!

1 kommentar: