fredag 5 mars 2010

TJENA!

Vår fredag blev kanon, som många dagar brukar bli sen man fick Maja! Hon förgyller min tillvaro något så otroligt!

Stina och jag var ju med barnen på Kockums och badade, det var härligt! Maja dök med mig! Vilken fantastiskt upplevelse o se barnen bara dyka så komma upp och sen fortsätta va glada! Jag trodde Maja skulle börja gråta. Men vi brukar bada rätt vilt här hemma i badkaret så jag tror jag vant henne rätt bra.

Det blev mys hemma bara jag och Karn sen när Maja lagt sig, middag framför tv:n.

Edward och Bella förgyllde vår kväll, Karn somnade lagom till början och vakna lagom till slutet! Då var det dags för bingen för min del!
Karn skulle se REC och eftersom jag vägrar se skräckfilmer får han sitta och se själv.

Pigg Maria som vaknade idag! Skönt för en gångs skull!
Nu frulle och kaffe, mycket kaffe!

Godmorgon på er! Very godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar