torsdag 11 mars 2010

IDAG!

Dottra min övningskör här hemma som en galning!
AKTA TÅRNA!
Idag mår jag bättre. Behövde väl skaka av mig all sorg, pölen fylls dock på hela tiden så jag får väl skaka av mig lite till senare.

Hektisk helg framför oss, men det är skönt tycker jag. Man ska hitta på saker när man har lillan hemma.
Nu ska vi hem till Stina och Oliver hela dagen sen ikväll bär det av hem till Elve och Emina och barnen, jag har inte sett Nasser på länge. Det ska bli skoj!
Sen imorgon kväll ska vi hem till Annica och Micke och Leon och äta och dricka gott och spela sällskapspel. Familjen Rosén/Roslund kommer också!

På söndag blir lilla Minnea två år! Det är helt sjukt hur snabbt tiden går! Maja är ju elva månader, snart ett år. Shit, det innebär att jag har blivit ett år äldre! MEN även ett år visare! MEN även kanske ett år rynkigare!

Haha, bring´em on!

Trevlig fredag på er allesammans!
Var rädda om varandra!

Puss

2 kommentarer:

  1. Håller med. Det är skönt med full rulle...
    men jag hinner inte med hälften jag vill. som att träffa er oftare tex
    vi ses imorgon iallafall:)...
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Same to you.Kram ann

    SvaraRadera