tisdag 2 mars 2010

Längtar..

inte så mycket till detta.. kan man förstå. Vi är ganska onyktra på denna bilden!
ps. tror Maja är gjord ungefär 45 minuter efter att denna bilden togs!
Detta längtar jag lite till! Dansa till liveband i 98% luftfuktigthet och 35 graders thailändsk barmiljö!
Detta längtar jag väldigt mycket till! Men denna gången sitter det en liten tös i mitt knä! Ännu bättre!
Men det jag allra mest längtar till är dessa..

Karns underbara små kusiner.. som hunnit bli två år äldre!
Dem ska få träffa lilla Maja och Maja ska få träffa sina rötter!
UNDERBART!

Jag längtar så mycket efter Karns familj nu! Dem är underbara, de lever ett så fascinerande liv därnere. Så olikt från våra. Men ändå så familjärt.
Så.. bara 24 dagar kvar då! Om jag räknat rätt, vilket jag förmodligen inte gjort. Jag vet ju inte ens vilken veckodag det är!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar