måndag 1 mars 2010

Godmorgon!

Sitter och säger till Stina hur trött jag är och ska gå och lägga mig. Men nej nej. Kan inte somna alls.. Kanske mina nyss svepta koppar kaffe är svaret på det. Så istället ska jag göra vad?

Jag har varit inne och hittat den öppna förskolan eller vad man ska kalla det. Kyrkan St. Andreas borta på fridhemstorget har öppet tisdagar och fredagar då man kan komma med sina barn och prata med andra i samma sits och låta barnen leka. Maja och jag ska testa det imorgon.

Det fanns även en dag i veckan då man kan komma med barna och jag citerar "leka kyrka". Detta låter lite mer fundamentalistiskt så jag tror jag avstår.

Har bokat hotellrum till Koh Samui, ringt vårt flygbolag och bett om den här babybasket. Fortfarande pending confirmation.. bla blahhahah.. suck.. får ge den två veckor till sen måste jag veta. Måste ju ha möjlighet att lägga Maja att sova på planet. Annars får hon sova hos mig på bröstet hela vägen. Där vet vi iaf att hon sover gott. Mer synd om mig då!

Nu börjar det närma sig med stormsteg! Bara att gå in i mars gör ju att man blir tokig! Som jag längtar!

2 kommentarer:

  1. låter kul med den där öppna förskolan hängergäna på en dag men oliver får bli frisk först....
    kram kram i hörs

    stina

    SvaraRadera
  2. Jojo, jag har tänkt göra det i värsta fall. Ta med filtar så löser det sig men vi betalar ju för henne så då tycker JAG att man borde bli erbjuden något. Men vi får se hur vi gör. Kram

    Stina, ja vi gör det en dag. Jag kollar läget imorgon. Kram

    SvaraRadera