lördag 13 mars 2010

Vilken JÄVLA dag!

Allt var planerat och klart!
Jag, Karn och Maja skulle hem till Micke, Annica och Leon och Jojo, Bengan, Freja och Embla skulle oxå dit. Vi skulle äta massor med gott, dricka vin och spela spel, se melodifestivalen och bara mysa.
Så igår kväll gjorde vi värsta (!) cheesecaken för jag tycker den är goare om den får stå ett tag i kylen!

Sen imorse när jag vaknade fick jag ett sms av Annika att de var tvungna att ställa in.
Då bestämmer vi med familjen Rosen att vi iallafall ska ses hemma hos dem och käka tacos och se melodifestivalen!

Karn åker då och handlar öl och vin på systemet!

För en timma sen ringde Jojo och sa att Bengan suttit och kräkt och han är nog magsjuk!

Asså, tala om otur! Det är synd att allt kom på en och samma gång.

Så nu är Karn nere och handlar mat till oss! Eftersom vi har massa cheesecake och öl ville vi ju umgås och dela med oss. Fredde och Hanna kommer hit och avnjuter en god middag med oss! De var inte så haj på Melodifestivalen men detta året var det tydligen inte så bra så man kanske kan slopa det..
Ofan va osvenskt det kändes. Nej, schlager it is!

Så vi får se, bara inte dem lämnar återbud dem med! Då lottar jag ut två eller fler platser!
Ann, blir det tårta över tar jag med imorgon!


2 kommentarer:

  1. JA så jävla tråkigt...
    Jag satt och åt tacos själv med Freja, något stressad eftersom Embla var ledsen precis då och en helt utmärglad Mattias fick springa runt med henne så mammsingen fick något i magen.

    Hoppas att ni fick trevligt till sist!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Den där förbannade kräksjukan ställer till det rejält. Det värsta är att den kommer utan förvarning, helt plötsligt är man bara jättesjuk. Fy fy fy för magsjuka. Då hoppas jag att där blir en liten bit över i alla fall för jag älskar cheesecake.

    SvaraRadera