söndag 7 mars 2010

VOMIT!

Vaknade med bultande huvudvärk, en stinkande man bredvid mig i sängen. Men ingen Maja, hon har sovit hos mormor och Gurkan inatt.
Vi var på fest igår, därav huvudvärk och stinkande gubbe!

En lagom trevlig kväll hemma hos Km och Annelie. Annelie fyllde 25 och det firades glatt borta i Hästhagen! Vi skulle gå lite tidigare för att gå in om Bakfickan och ta varsin drink men klockan blev mer än vad vi trodde och de hade stängt. Blev en mysigt promenad hem istället!

Skönt att få va med Karn en hel kväll bara vi två! Det kunde likabra bara vatt vi igår. Så mycket mys man kan ha trots man är på fest!
Kul att Anette och Johan kom! Anette är så go och rar. Lite folk som man känner, annars mycket annat folk man inte pratar med. Det blir ju så. Träffade Karns gamla arbetskamrat och hans flickvän, snackade lite med henne.

Sitter hemma hos mamma nu och slöar, får se vad dagen bjuder på. Ska hämta foton, kanske en prommis men just nu känns det mest som att jag vill sova. Fick monsterhuvudvärk precis. Aotch!

Vasaloppet på tv, Karn och Jan sitter framför dumburken. Maja sover, mamma duschar, jag funderar på att gå och kräka! HAHA!

Trevlig söndag gott folk!

2 kommentarer:

  1. Jag vaknade också med dundrande huvudvärk. Men den berodde mest på att jag sovit för hårt gissar jag. Minnea har sovit bra inatt och var bara vaken en gång vid ett och ville ha sin flaska. Idag har Minnea och jag varit ute och lekt samt handlat lite nytt till mitt hem, En löpare och två väggljusstakar till hallen. Hoppas du snart mår bättre. Kram Ann

    SvaraRadera
  2. ANN

    Mindre skoj med huvudvärk. Min har dock gått över! Va roligt med shopping.
    Kram på er!

    SvaraRadera