torsdag 11 mars 2010

Tack!

Tack för era varma kommentarer. Det känns skönt att veta att man inte är ensam och att man faktiskt har folk som bryr sig trots att man inte orkar ringa till dem.

Idag visste jag att jag skulle vara hemma hela dagen för jag skulle tvätta. Jag kände mig isolerad och det spädde nog på ångesten och gjorde mig ännu mer känslosam.
Jag har fått vara med mig själv idag och mina tankar, sovit en del och badat. Sjungit, gått och pillat och sett på tv. Bara jag, inga krav som kallar, ingen dotter som vill att man ska något.

Jag har fått vara Maria idag, inte mamma, inte flickvän. Skönt.

Ann, jag kommer gärna på kalas på söndag. Det ska bli skoj att träffa Minnea!
Stina, tack gumman! Vi ses imorgon!
Mamma, ja du får nog ha en spruta mot saknaden! Tack för idag, älskar dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar