söndag 21 mars 2010

Söndag!

Karn är tillfälligt handikappad. Stackaren skadade ryggen igår när han hjälpte Sara att flytta. Vi hade planer idag men nu ska vi bara vara hemma.

Jag som ville träffa 2,5!

Shit, snart bär det av. Det känns så overkligt. Såhär mycket har jag aldrig längtat efter en semester!
Vi har redan bestämt vad vi ska göra direkt vi kommer ner! In i minsta lilla detalj, vi ska äta! HAHA.. riktig THAIMAT! Yes, there is big difference! BIG!

Pappa landar imorgon efter en månad i Thailand. Ska bli skoj att träffa honom. Får hoppas vi har tid att ses innan vi sticker. Denna veckan är packad till max. Jag ska tvätta på tisdag eftermiddag, packa våra väskor, handla det sista från apoteket, leta efter trekvartsleggings till mig själv, städa hela lägenheten, omplacera våra blommor, köpa kattmat till Mini-Me, nån snubbe från OCAB skulle komma en morgon och kolla vår fläkt (?) Dont ask!

Sen vill jag hinna träffa Stina, Annica, och 2,5! Puuh, får panik bara att läsa detta! Tur jag är mammaledig och har hela dagar att förfoga över!

Vi var hemma hos Jojo och Bengan i torsdags och Maja fick låna kläder som Freja haft. Det är sommarkläder i rätt storlek och eftersom det är svårt att hitta sommarkläder i affärer nu så blev det kanon ju! Jag ska handla Majas sommargarderob därnere men tills dess får hon ha lite annat! Och så är det bara roligt att ha lite nytt eller ja nytt för oss!

Jag vill själv ha lite nytt men vi får se vad vikten hamnar på!
Idag är det fem dagar kvar till vi åker! Fem ynka dagar! Fantastiskt!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar