söndag 14 mars 2010

Inte utan min mamma!

Mamma och Jan har varit i Stockholm sen i fredags! En minivacation för att fira mammas 50-årsdag som kommer snart! De såg Björn Skifs i lördags och bott på hotell och bara njutit av varandra kan jag tänka mig!
Vi ska eventuellt hämta dem ikväll när de kommer hem. De kommer ett helt busslass runt 8-9 tiden. Får se vad de säger. Annars får vi ses imorgon, mamma har inte varit ifrån Maja så här många dagar så hon har väl abstinens nu!
HAHA, jag måste erkänna att jag känner mig lite mammig nu och vill träffa henne! Men alla som känner mig vet att det brukar jag bli så!

Maja glor på tv och varvar ner, hennes pappa ser på något (låter som bilsport) i sovrummet, jag sitter här och skriver. Skönt att koppla av. Ska slänga mig i soffan och mysa med lillan.

Hoppas er helg varit skön!

3 kommentarer:

  1. Låter som att du haft en trevlig helg stumpan! Du får lära dig vara ifrån mamma, jag träffar henne sjukt sällan nu ju.. hihi min 2navelsträng" klipptes väldigt abrubt förra sommaren :)

    Hur ska det annars gå i Thailand:)Nu kommer snart Hans och vi ska äta Lasangnette eller hur det stavas, mums!!

    Sen har jag gjort en frusen cheesecake, inspirerad efter din lagade häromdan.

    Ses snart puss kram syster

    SvaraRadera
  2. Nu har vi kommit hem efter en härlig helg i Stockholm. Vilken vacker huvudstad vi har. Björn Skifs var fantastisk, god mat och trevligt sällskap. Tack min älskling för en underbar helg.

    SvaraRadera
  3. Man får visst lov att sakna sin mamma. Man får visst sakna sin syster med! Är man familjekär så är man!

    Puss, saknar dig!

    SvaraRadera