tisdag 23 mars 2010

Godmorgon!

Jag vaknade ganska pigg men så fort jag hörde/luktade kaffet rinna ner blev jag instant trött! Hmm..

Igår var pappa här och hälsade på! Vi åt middag och satt och snackade om Thailand. Sen när de gått gick jag ner i tvättstugn och hämtade upp tvätten. Sorterade den och sen började jag packa mina och Majas saker i en jättestor väska vi fått låna av farbror Ling-Ling! Den är verkligen bautastor! Alla mina och Majas kläder fick plats, plus 6 paket vällingpulver, 10 st blöjor! Det enda jag är lite orolig över är var i HELVETE jag ska få plats med min necessär. Ständigt dilemma eftersom den med är bautastor! Ni vet tjejer och deras skönhetsprodukter tar plats!

Ska kanske följa med mamma till syster i Lund sen det beror på om det finns plats för två rövar i bilen när den är maxad med flyttkartonger. Tessan ska ju flytta till en större lägenhet i Lund med en kompis. Dem flyttar den 1 april. SÅÅ glad att jag slipper hjälpa till! MUHAHAHA! Sorry sis!

Ska se vad kylen har att erbjuda, det kurrar i min mage!

Just de, 3 dagar kvar nu bara! Idag, torsdag och fredag. Planet går 17,35 från Kastrup!
So thats where I'll be!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar