lördag 27 februari 2010

Boondock Saints part 2.

Ettan var genial, briljant och fantastisk på alla sätt! Willem Dafoe satte ribban högt. Bröderna McManus skapar en helt nytt sätt för de troende att läsa bibeln!

Tvåan liknar mest ett ihopaplock av Gudfadern, Kill Bill och en film till jag inte riktigt kan placera. Känns töntigt emellanåt och det finns nog en anledning till att jag och Karn fortfarande inte sett den färdigt!
Synd för det kunde blivit en bra film men detta bevisar en än gång att det ibland är bäst att lämna uppföljaren åt fantasin. Kändes som att skådespelarna var i behov av pengar. Suck.

Någon som delar min åsikt?

Vad händer annars en dag som denna?

Jo, planen är att vi ska iväg till Bauhaus och handla sladdar till våra nya lampetter vi ska ha i hallen. Mamma och Jan ska komma och hjälpa oss borra upp dem. Om en halvtimma kommer farmor och då ska vi köra. Senare ikväll blir det nudelsoppa! Men nu känner jag magen kurra så jag ska gå och äta lunch.

Puss

2 kommentarer:

  1. Låter gott med nudelsoppa. Själv har vi ätit spaghetti och köttfärssås, inte så dumt det i heller. Minnea är här och livar upp stämningen i det Möllerska residenset ;-). har inte sett filmerna så det kan jag inte uttala mig om. Vi skall titta på melodifestivalen i kväll och kolla om där är någon bra låt. hittils har det mesta varit skräp. Hälsa farmor och de andra. Kram

    SvaraRadera
  2. Kom på nu att jag inte sett 2:an än...bara sett trailern.
    Hämtade ner den idag, så blir väl att se den i helgen.
    Återkommer med vad jag tyckte:).
    Kram...

    SvaraRadera