tisdag 9 februari 2010

MASSAGE

Läste en tjejs status på facebook att hon skulle få massage. Blev lite avundsjuk först men kom sen på att snart åker vi till Thailand och där kan jag få hur många massager jag vill! De kostar nästan ingenting och man blir som en ny människa efter det!

UNDERBART!

När jag och Karn i förrfjol var i Thailand blev jag erbjuden en annan typ av "massage". HAHA! Det var lite roligt! Jag tackade så vänligt nej men blev lite smickrad ändå! Tyckte väl det var lite konstigt när alla helt plötsligt lämnade rummet!

3 kommentarer:

  1. Hahaha...gud vad pinsamt:)).
    jag hade fått brått ut ur rummet..haha.

    SvaraRadera
  2. Ja fan vad jobbigt!
    Men det är helt underbart med thaimassage!!!!!!!!

    PUSS

    SvaraRadera
  3. Ja, det kändes lite konstigt! Gick inte dit där fler gånger kan jag lova!
    Visst är det! Man blir helt mörbultad!

    SvaraRadera