måndag 15 februari 2010

Så..

Nu var detta avklarat! Min födelsedag har varit ett litet delmål. Jag tror alla har såna, små markeringar i vardagen. Fylla 25 var såklart en av den. Nästa markering blir för mig när vi åker till Thailand. Det är min stora satsning!

Maja och hennes föräldrar ska vara borta i nästan en hel månad. Maja ska vara utan sin mormor så länge. Det brukar nästan aldrig gå mer än 1 dag utan att de ses så hur mamma ska klara sig vet jag inte! Men jag tycker själv det ska bli jobbigt att mamma inte är med Maja när hon fyller ett. Hon var ju där när hon föddes så hon borde ju få vara med ett år efter.
Men vi tar igen det när vi kommit hem!

Maja har slut på blöjor snart så jag ska gå och handla. 60 blöjor räcker i 12 dagar vilket blir ett genomsnitt på 5 blöjor/dag. 2,5 blöjpaket/månad och inte ens det. Det är 280 kr/månad. Bara så ni vet!

1 kommentar:

  1. Usch, får ångest bara jag tänker på det. Hoppas att tiden går fort.

    SvaraRadera