onsdag 3 februari 2010

Karn gjorde nyss min dag!

När han kallar från Majas rum.

- Maria, KOM!
- Vad? Frågar jag
- Bara kom!

Kommer in på hennes rum. Karn står med Maja stående i ena handen om ni fattar. Vill knappt ta i henne!

- Jag har bajs på näsan! Säger han lugnt.

Jag asgarvade! Han har lyft upp henne för att kolla om hon bajjat, lyft precis vid blöjan och fick bajs på sig från hennes body. Luktade snart att bajset fanns även på sin näsa!

ASSÅ, detta är så himla rolig. Jag skrattade nästan på mig! Karn mådde lite dåligt ett tag men är frisk nu!

Eftersom det inte är torsdag idag vilket jag trodde! HAHA så är det inte Glee. Därför har vi nu laddat med Gudfadern II!

Mycket nöje och godnatt mina cyberhönor!

1 kommentar:

  1. ha ha ha. stackars Karn. Vet inte hur många gånger jag fått bajs på fingrarna när man skulle kolla men på näsan, det var för roligt. Kram

    SvaraRadera