söndag 14 februari 2010

NICE!

En popcornspåse mindre och två brända kastruller, gräddkrig med KM, pojkarna busade runt på golvet, vackra underbara vänner, The Baseballs, ett misslyckad Dirty Dancing lift av mig och Simon ja man kan sitta här i timmar och berätta för er. Men det orkar jag inte.

Kvällen var underbar, alla mina vänner var här, min familj och vi hade jätteskoj! En verkligen lyckad kväll! Maja var med till halv tio sen gick hon upp med mormor och Jan och nannade där inatt! Mamma och pappa blev fulla!

Nu väntar söndagsmys med Karn, Maja, Pierre, syster och Hans. Ska äta lite thailändskt och bara njuta av att vara bakfull för det är sällan man har det så roligt som jag hade igår!

Puss och Kram!

Glad Alla Hjärtans Dag på er därute! Var extra snälla mot era älsklingar idag!

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att din dag och kväll blev lyckad. Kram till er alla.

    SvaraRadera