onsdag 3 februari 2010

Playdate!

Idag har jag och Maja varit hemma hos Stina och Oliver. Det var varit en trevlig eftermiddag med lite lek, mat och en lite (lång) middagslur! Både Maja och Oliver sov nästan två timmar! Det har varit jätteskoj!

Stina är en tjej jag träffade på mammagruppen på MVC innan jag fick Maja. Jag träffade henne en gång, tänkte att nästa gång jag träffar henne ska jag be om hennes nummer. Men jag såg henne aldrig med, hon fick Oliver 2 veckor innan Maja kom. Sen för kanske en månad sen hittade hon mig på fejjan. Gissa om jag blev glad! Så nu idag har vi setts för andra gången! Men för att bara ha träffats två gånger tycker jag att vi har bra personkemi. Så lättsam o prata med! Jättego tjej. Det var kul och vi ska göra om det på onsdag nästa vecka!

Nu blir det mys för hela slanten inne i sängen! Med sådant här väder vill man kurra ihopa sig och se på tv!

MYSMYSMYS!

Ooops, Maja kräkte nyss ner sin far. I'm summoned!

1 kommentar:

  1. jätte trevligt o träffa dig med ser framemot nästa playdate med=) hehe... ha det bra kram kram
    stina

    SvaraRadera