tisdag 9 februari 2010

FEST!

Jag var redo att ställa in min 25-årsfest för jag mådde så dåligt över det här med morfar. Men syster och Jan övertalade mig att ha festen iallafall. De menade på att man blir bara 25 år en gång vilket är sant! Jag har längtat efter denna dagen länge! Festen i sig är inte så viktig men just det faktum att jag fyller 25 år. Det är stort för mig! Så därför tänker jag fira det stort på lördag!

Eftersom min morfar visar på sådan förbättring så har jag nu ändrat min inställning till festen och är taggad som satan!

Jag ser fram emot att träffa alla mina vänner och att ha en rolig kväll! Folk jag inte sett på länge kommer så det ska bli skoj!

Så på lördag smäller det! PuuAah som KM säger! HAHA!

3 kommentarer:

  1. KLART DU SKA HA FEST!
    dessutom behöver du komma på andra tankar...

    SvaraRadera
  2. Veta att jag tänker på dig...
    Du gör så rätt.
    IBLAND måste man möta sorg med glädje.
    Hur svårt det än kan vara!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Klart jag ska ha fest!

    Tack gumman, det känns bra o veta! Känns mer okej att ha roligt, det var lite det med. Att man känner sig skyldig.
    Kramar till er bägge!

    SvaraRadera