fredag 5 februari 2010

Han går som en karl, han ser ut som en karl, med en kropp som en karl och han kysser som en karl ska!

Min man är snygg!
Det är konstaterat! Imorse innan han åkte iväg så var han så stilig! Han hade kostym och skjorta, slips och grå tröja över. En sån karl jag har!

Han är så bra på alla sätt. Jobbar så hårt för att vi ska ha det så bra som möjligt! Har storslagna planer som han ligger och berättar för en på nätterna! Är snäll mot folk. Han är så lugn och sansad. Tänker innan han talar och generös. Han är smart, förnuftig och kan få en att se saker på ett annat sätt. Han har otaligt många gånger hjälpt mig resonera annorlunda än min första impuls har velat. Han är vis, har en sådan otrolig inställning till livet. Den delar vi. Han är min man och jag älskar honom så otroligt mycket! Ibland undrar jag om jag förtjänar honom! Men jag tror vi kompletterar varandra ganska bra. Min man vill jag bli gammal med. När jag dör vill jag dö med honom. Om jag levt med honom hela mitt liv kommer jag känna att jag levt fullt ut.



Och jag ska ge allt vad jag har
för denna underbara karl
så han blir min för hela livet

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, låter som om det är Vorakarn Yindee du beskriver.

    SvaraRadera
  2. Älskar dig oxå babe :)

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    SvaraRadera