torsdag 18 februari 2010

FRENETISKT!

Letar frenetiskt en sulky till vi ska åka till Thailand. Nu har jag lite napp och fiskar frenetiskt på blocket, familjeliv etc. Får se vad em bjuder på. Karn är ju inte hemma förräns ikväll.. vid åtta tiden. Dem ska göra sushi på hans jobb efter han slutat. Det är så himla orättvisst, han får går på en massa sånt (bonding) jätteofta. Men jag går bra hemma och gör ingenting. Blir inte belönad för mina insatser. Jag vill också göra sushi, eller iallafall något. Nä, nu gnäller jag.

2 kommentarer:

  1. Du gör visst nånting. Du är en fantastisk mamma till din lilla flicka varje dag. Du ser till att hon får den rätta stimulansen för att utvecklas till en självständig person med sin egen identitet. Och det är inget dåligt jobb Maria. Men visst jag kan förstå hur du menar. Kan du inte en kväll i veckan göra något roligt med några av dina tjejkompisar. Själv hade vi "syjuntor" när jag var småbarnsmamma, ha ha ha.

    SvaraRadera
  2. Hej Ann! Jo självklart vet jag att jag har det bästa jobbet just nu och jag skulle inte byta bort det mot något MEN som du säger så behöver man ibland komma bort och bara samla nya krafter och få ha kul på egen hand för att känna att man ger Maja ytterligare! Jag ska snacka ihopa mig med Jojo om en eventuell stickningsmyskväll en dag i veckan! Mamma ska lära henne och mig!

    Trevlig helg på dej! Du, börja blogga igen vetja!
    Kram

    SvaraRadera