onsdag 3 februari 2010

Morfar min!

Morfar är i Malmö! Det körde ju iväg honmom till Lund i helgen för operation. Nu har han stabiliserats så pass att han fick komma tillbaka till 53:an. Detta är självklart goda nyheter så idag hoppas jag på att vi får hälsa på morfar! Annars skiter jag i det och sticker dit när Karn kommit hem! Jag vill träffa min morfar NU!

Maja sov i sin säng hela natten med lite gnäll då hon tappade nappen. Hon vaknade klockan åtta! Precis lagom! Nu blir det blöjbyte och välling framför svtbarn!

Skönt att ha sängen för mig själv på morgonen! Då kan man riktigt ligga och bre ut sig! GÖTT!

Men kan ni gissa det bästa? Att mitt i natten vakna av att vara kissig, gå och kissa, sen krypa ner i en varm säng och backa in mot Karns varma kropp som omslukar mig med värme. Sen höra en liten svag röst som säger: Älskar dej, och sen kramar han om en!

Ååh, det är så underbart!

1 kommentar:

  1. Ni börjar lämna bebisstadiet verkar det som ;-).

    SvaraRadera