lördag 27 februari 2010

State Of Mind.

Min sinnesro har förändrats till det bättre och jag känner harmoni. En känsla av ett steg i rätt riktning även om jag ännu inte går i takt. Tror jag insett att läget är som det är. Bara att gilla det. Om ni förstår.

Min dotter är mitt energiförråd. Se på henne när hon sover, lyssna på hennes andetag och se hennes ögon blunda mjukt. Krama hennes varma lilla hand och smeka hennes hår längs med ansiktet.
Bara va. Med henne. I tystnad. Underbart.
Jag älskar henne så mycket att det gör ont i hela min kropp.

Hon har gett mig något så otroligt. Bara på elva månader har hon gett mig mer än jag någonsin kunnat drömma om.
Genom att jag gav henne liv gav hon mig liv.

1 kommentar:

  1. Vilket harmoniskt inlägg och vilket harmoniskt bloggutseende. Man riktigt känner rökelsedoften. Jag är glad att du känner som du gör Maria. Livet blir mycket lättare att leva med din insikt. Kram till er alla.

    SvaraRadera